Bàsquet Vilafant – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte, 9 de febrer 2019

[wpvideo Z8RAC1Mp]

[wpvideo 06hJHacu]

Som un equip.!!!

Partit que comença amb molta concentració i intensitat per part del Soldatal Campdevànol, que fa que comenci amb un ràpid primer avantatge al marcador, 2-6, 4-8… Estàvem lluitant i no hi havia res a retreure, malgrat que el Vilafant ajustava el partit (7-8)….

El partit estava emocionant gràcies a la igualtat (12-12) al final del 2on temps.

A partir del 3er temps el Vilafant comença a agafar els primers avantatges, però sense desempallegar-se del Kande.

Aquest Kande lluitador encara es posaria mínimament per endavant (20-23), però arribaríem a la mitja part amb 3 punts de desavantatge (29-26).

La segona part comença amb intercanvi de cistelles, però poc a poc, l’encert en el tir de joc es va posant de la part del Vilafant (42-32).

Hi havia temps per escurçar aquesta diferència, només calia una mica de sort en les entrades a cistella.

Els nervis també van comença a fer de les seves, i el Vilafant es començà a escapar en el tram final de partit fins el 65-48 final.

Partit competit, com ja comença a ser habitual… Ja som un equip. És el primer pas.

Paraula de basketlover. JG’abi’#22