U.E. Basquet Cadaqués – Soldatal C.B. Campdevànol – dissabte 23 de març 2019.

Victòria treballada, amb ensurt final.

Partit disputat a Port de Selva.
Partit de molta intensitat.
A diferència a la setmana passada, avui les nostres jugadores han sortit amb una concentració i intensitat molt forta la qual han mantingut durant tot el partit.
Amb aquesta actitud, hem pogut dominar els quarts i el partit amb accions ràpides i un gran encert amb el llançament.
Els moments de més nervis i incertidumbre, han sigut a l’última part, on dues de les nostres jugadores han comès la 4 falta personal. Una cinquena falta d’ una de les dues, ens hagués fet perdre el partit.
Novament felicitar a les nostres jugadores que fan a cada partit un esforç immens.