Tercer partit, Sènior Masculí, dissabte 23 d’octubre, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – Escolàpies Figueres. (50-41).

Photo by gdtography on Pexels.com

Revíem a casa l’Escolàpies Figueres, un equip que no ha aconseguit tirar endavant els seus partits anteriors. Semblava que, per trajectòria, era un partit que podíem guanyar amb certa facilitat.

Doncs bé, el joc de l’equip va ser bo, es van aconseguir bones opcions de tir i situacions de superioritat, però en aquesta ocasió l’encert no ens va acompanyar.

Vàrem saber patir i créixer a partir de la defensa, i el marcador a la mitja part il·lustrava que fèiem una bona defensa (sols havíem encaixat 14 punts en els 20 primers minuts), però també posava de relleu que no ens entrava res (sols dúiem 18 punts). La lectura positiva és que, malgrat fallar molt, anàvem per davant en el marcador.

El joc a la pista era nostre, i el ritme també, i malgrat vàrem seguir tancant bé la nostra defensa, l’atac mai ens va funcionar amb prou fluïdesa.

El resultat final va ser fruit de la constància i el treball d’equip, i això és molt bo. Cal felicitar els jugadors, que varen saber créixer a partir de l’esforç, i entre tots van aixecar un partit trabat, que vàrem guanyar amb 9 punts d’avantage.

Un agraïment al públic, que va animar fins l’últim instant. Gràcies!!!