Tercer partit de lliga del Sots-21 Masculí, dissabte 9 d’octubre de 2021, CB Sant Gregori – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol (67-54)

Tercer partit de lliga, jugat aquest dissabte fora de casa, del Sots-21 Masculí Soldatal Club Bàsquet Campdevànol contra el CB Sant Gregori.

Derrota a casa del @cb_sant_gregori (67-54).

Ha estat un partit molt intens i emocionant. Hem estat tot el partit igualats, amb diferents alts i baixos i diferents emocions.

Al final el CB Sant Gregori ha mostrat un gran encert amb el tir exterior, encistellant 5 triples seguits que han acabat decantant el partit per part seva.
El més important és que seguim amb aquesta bona actitud i amb aquestes ganes de treballar que tenim. Mica en mica van sortint coses noves.

La gran implicació i les ganes de sumar que tenim ens fan ser molt grans!🏀💚💚

Dissabte que ve us esperem a tots al Pavelló Municipal Mercè Guix de Campdevànol a les 19h vs @cbescolapies!!
#sommerce
#forçakande