Jornada 3 del Cadet Femení, dissabte 16 d’octubre de 2021, Escola Pia Olot – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol (30-61)

Tercer partit de lliga del Cadet Femení, contra l’Escola Pia d’Olot, disputat a Olot.

Qui ha vist i qui veu les noies del cadet jugar!

Al partit jugat a l’escola Pia d’Olot hem pogut contemplar un equip de veritat. Quan diem “equip” volem dir jugades i enteses entre elles; totes posant el seu granet de sorra i sortint a la pista des del primer minut, posant-hi ganes, iniciant el marcador i anar fent punts per tal de mantenir una avantatge de 20 a 25 punts fins acabar amb un resultat final de 30-61.

Mare meva, sí! 61 punts! Qui s’ho hagués imaginat la temporada passada!

Ànims, noies, i a continuar creixent com equip, que aquesta temporada gaudirem!