De dijous 2 a diumenge 5 de setembre van fer preparació física amb entrenaments matinals al pavelló municipal i a les tardes van aprofitar per fer diverses activitats per la costa.

L’allotjament es va realitzar a l’Alberg Costa Brava.

Una experiència que enforteix els vincles entre jugadores i entrenadors, i que ajuda a afrontar l’inici de temporada en òptimes condicions.

Campus d'Estiu del Club Bàsquet Campdevànol 2022

Un any més us convidem a participar al Campus d'Estiu del Club Bàsquet Campdevànol que se celebrarà del 27 de juny al 29 de juliol de 2022.