Soldatal C.B. Campdevanol – U.E. Basquet Cadaqués – dissabte 17 de novembre 2018.

Segon partit guanyat.

Partit jugat al pavelló de Sant Joan, amb victòria del nostre equip.
Després d’unes jornades en què els resultats no ens han acompanyat, avui les nostres nenes s’han retrobat amb la victòria.
Partit igualat fins al tercer quart, on les nostres jugadores han començat a agafar diferència en el marcador.
Contentes per la segona victòria de la primera fase.
Continuem creixent amb moltes ganes per arribar a la segona fase.
Moltes felicitats! Hem de continuar amb els mateixos ànims!!!!!.