Soldatal C.B.Campdevànol – La Salle F.D. Cassanenc – dissabte – 11 de maig 2019.

Gran partit, excel·lent victòria.

Partit disputat al Pavelló de Sant Pau de Segúries.

Uns dels millors partits disputats durant la temporada per les nostres jugadores.

Des d’un bon començament les nostres noies van marcar el ritme i això ens va començar a donar avantatge al marcador contra una Salle Cassanenc que feia exigir a les nostres jugadores en cada jugada.

El ritme de partit va ser molt alt i ens va ajudar a mantenir el marcador.

Un partit on hem de destacar el joc en equip. Totes les jugadores van estar molt concentrades.

Un cap de setmana més felicitar-les pel seu esforç.