Soldatal C.B. Campdevànol – F.D. Cassanenc – dissabte 02 de març 2019.

La superioritat física va marcar el partit.

Partit disputat al pavelló de Sant Pau de Segúries.
Partit on la superioritat física de les nostres jugadores va marcar el desenvolupament del partit i decantar-lo a favor nostre.

Als partits, seguim posant en pràctica les coses entrenades durant la setmana.

Cal felicitar les nostres jugadores perquè han fet un altre bon partit i donar gràcies a l’Infantil femení per deixar-nos una jugadora (amb fitxa Mini).
També ens agradaria destacar l’esforç i joc de les jugadores del C.B Cassanenc on van mostrar una intensitat durant tot el partit sense donar mai cap pilota per perduda, també volem felicitar-les.
Seguim treballant.