Soldatal C.B.Campdevànol – EEM Caldes de Malavella – dissabte 27 d’abril 2019.

Tornada a la Competició.

Partit amb el hàndicap que el CB Caldes de Malavella es presenta amb sis jugadores, fet que ja condiciona d’entrada el resultat final.

Les nostres jugadores varen sortir molt relaxades per la situació del partit on sabien que ja el tenien guanyat per la falta de jugadores del Caldes.

El partit es va jugar a sis quarts i fins el 4t quart el partit va estar dominat pel Caldes.

A partir del 4t quart les nostres noies van pujar la seva intensitat i ràpidament van recuperar el marcador i es van posar al davant.

Partit que va servir per continuar creixent i practicar les coses treballades durant la setmana.

Jornada on les jugadores han arribat molt contentes perquè han pogut estrenar el nou equipament.

La podeu veure en les fotografies, on també podeu veure el segon equipament, la samarreta d’escalfament.

Molta força noies i seguir treballant com fins ara.