Soldatal C.B. Campdevànol – Ceset – dissabte 3 de novembre 2018.

Cinquè partit de la temporada.

Un partit disputat al pavelló de Sant Joan de les Abadesses que ha estat molt igualat, encara que el marcador final no ho reflecteixi. Un altre partit en què les nostres jugadores surten sense intensitat i arrossegant durant tot el matx el mal inici.
Cal destaca, però, la bona reacció a la segona part, on finalment les accions individuals del Ceset van poder amb el nostre joc col·lectiu.
Felicitats a tot el grup, que amb 8 jugadores continuen fent un esforç molt gran a cada partit.
Seguim creixent a la categoria i com a equip!

Felicitats noies!!!