Soldatal C.B.Campdevànol – CEJ Celrà – dissabte, 9 de març 2019.

WhatsApp Image 2019-03-10 at 18.49.54

[wpvideo yFv2LYi9]

De moment …tornem a guanyar.

Avui em lluitat, s’ha corregut molt, fins i tot poder que massa, hem de jugar més amb el cap que amb el cor.

S’ha treballat bé amb defensa i l’actitud en general ha estat bona.

Però tot i obtenir la victòria la garantia de fer un bon partit i passar-s’ho bé jugant es l’actitud positiva i activa als entrenaments que de moment no es òptima.

Cal anar canviant aquest tarannà als entrenaments i estem segurs que els partits seran molt més fàcils de jugar-los, la qual cosa no vol dir guanyar però si GAUDIR DEL JOC.

Avui s’ha fet una bona feina que esperem continuï per aquest camí.