Soldatal C.B. Campdevànol – CB Adepaf Peralada – diumenge 11 de novembre 2018.

Una bona evolució.

Un partit complicat per la falta de jugadors. Mai no s’havien jugat cinc períodes, però això, tot i ser un hàndicap, no pot ser una excusa per justificar el decaïment -en les dues últimes parts- de les forces i de la pèrdua dels papers de ruta d’un partit que, en principi, estava controlat, contra un rival situat en l’últim lloc de la classificació.

És evident l’evolució de l’equip, però s’ha de seguir treballant i insistint en alguns aspectes del joc. De ben segur que, si es segueix en aquest camí, assolirem l’objectiu de ser un molt bon equip!!!