Soldatal C.B.Campdevànol – U.E. Bàsquet Cadaqués – dissabte, 16 de març 2019.

Expectatives complertes, nova victòria al sac.

Avui és un d’aquells partits que esperem tot l’any perquè sabem que juguem de tu a tu contra un equip com nosaltres, del mateix nivell, i d’aquí aquella motivació extra per veure la possibilitat d’una victòria que tanta falta ens fa !!!!

Comença el primer temps amb el nerviosisme de voler imposar-se ràpidament.

Sense acabar de jugar com sabem, ens posem de seguida per sobre en el marcador i anem aumentant diferències, per arribar a un 16 – 5 a final del 3er temps….

18-9 i jugant el 4rt període ….. fins la mitja part amb un 20-11.

Cada cop hi ha més confiança i el joc és millor, s’ho estaran començant a creure per fi ? Som un equip !!!! I LOVE THIS GAME…. i segona part ….. amb intercanvi de cistelles, 22-11 24-13…..etc. i durant molts minuts es va mantenint la diferència dels 10 punts.

Arribem al tram final de partit havent fet el que calia i només hauriem de tenir cura de conservar el que hem guanyat a base de feina durant tot el partit.

8è i darrer temps 31-24 , som-hi noies!!!!.

Seran prou aquests 7 puntets d’avantatge?….Ara veurem si sabem jugar amb el marcador a favor, que no és fàcil !.

31-26 , 33-26, ….. això no pot ser bo pel cor !!!!! Ja s’acaba….i victòria merescuda del kande per 37-30 !!!!

Aquí ja tenim una cosa més , se’n diu confiança, paraula de basketlover JG’abi’#22.