Soldatal C.B. Campdevànol – C.E.Onyar, dissabte 2 de febrer 2019.

Una victòria més.

Partit disputat al pavelló de Sant de Joan, on les nostres jugadores han fet un molt bon partit tant individualment com en equip.
Fent un bon inici de partit, ràpidament el nostre equip ha agafat avantatge en el marcador, que s’ha mantingut durant tot el matx.
Volem agrair al C.B Onyar que, tot i venir amb 7 jugadores, han volgut disputar tot el partit complet, que ha servit perquè les jugadores segueixin la seva formació en competició.
També volem donar gràcies a l’equip infantil femení, que ens han deixat una jugadora per completar-ne el nostre equip amb 8.
I, com no, tornem a felicitar les nostres noies que, un cop més, han fet un esforç molt gran.