Soldatal C.B. Campdevànol -C.B. Sarrià de Ter – dissabte 1 de desembre 2018.

Darrer partit de la Fase de nivell.

Partit disputat al pavelló municipal de Sant Joan de les Abadesses.
Partit molt intens on les nostres jugadores, tot i la derrota, no han donat l’esquena al partit i han competit en tot moment..
Tres quarts on han estat molt imprecises en les passades, han donat l’avantatge necessari al C.B Sarrià per emportar-se la victòria..
Tornem a destacar la intensitat demostrada per les nostres jugadores, on cada dia que passa es veuen més segures dintre de la nova categoria.
Així doncs, acabem la primera fase amb un aprenentatge molt bo, tot esperant la segona fase amb molta il·lusió per seguir creixent a la categoria i com a equip.

Ànims, noies!!!!