Soldatal C.B. Campdevànol – C.B. Sant Gregori – dissabte – 25 de maig 2019.

Darrer partit de la temporada.

Partit disputat al pavelló Sant Joan de les Abadesses.

Partit amb el condicionant que el CB Sant Gregori va disputar el partit amb 5 jugadores, agrair el seu esforç per venir a jugar.

Així, el partit va transcórrer amb una intensitat més baixa que els darrers partits, però els dos equips van lluitar cada pilota que es posava en joc.

Les nostres jugadores en els primers quarts van agafar ràpidament un avantatge al marcador que va durar tot el partit.

Partit que va servir per posar en pràctica les coses traballades durant la setmana.

I aquest cop felicitar a les nostres jugadores, que amb aquesta victòria van tancar la temporada en primera posició.

En acabar el partit, les jugadores van cel.lebrar la bona temporada que han fet, posant els entrenadors a les dutxes vestits.

Com agraiment per la feina feta durant tota la temporada, els entrenadors van obsequiar amb un trofeu a totes les nenes.