Soldatal C.B. Campdevanol – C.B. Blanes B – dissabte 16 de febrer 2019.

Seguim sumant victòries.

Partit disputat al pavelló de Sant Pau de Segúries.
Un altre partit on les nostres jugadores han tornat a sortir amb una actitud, concentració i intensitat excepcionals.
Fins a la sisena part han tingut totes les parts molt ben controlades.

A la setena part hi ha hagut una topada fortuïta entre una de les nostres jugadores i una del Blanes, amb la mala sort que la nostra no ha pogut continuar jugant.
En aquesta part el Blanes ha sigut superior.
Per sort, a l’ ultima part les nostres jugadores han tornat a jugar a un gran nivell.
La part negativa del partit és que tindrem la nostra jugadora uns dies de baixa, encara que amb la sort que no ha sigut res greu.
Seguim creixent!!!