Soldatal C.B.Campdevànol – C.B.Blanes A – dissabte, 9 de febrer 2019.

WhatsApp Image 2019-02-10 at 18.29.47

No trobem el ritme i la tranquil·litat.

.
Un altre partit perdut, ja no en resultat, si no en actitud, es repetir exactament el mateix dels quatre últims jugats.

No calen més explicacions podríem posar la ressenya de la setmana passada i serviria si no fos perquè en aquest partit hi ha hagut una falta respecte envers els cos tècnic que es inadmissible. Ja estem treballant per evitar que es torni a repetir.

Pel que fa al equip, si es vol es pot intentar redreçar el camí i començar a treballar de debò per aconseguir l’objectiu de ser com a mínim un equip.
AMUNT KANDE