Soldatal C.B.Campdevànol – Bàsquet Porqueres Blanc – 5 d’octubre 2018

Primer partit de la temporada a casa.

Partit que va començar molt bé, amb un 5-0 a favor dels nostres. El Bàsquet Porqueres Blanc, però, va reaccionar ràpidament i ens va remuntar. A partir de llavors, a nosaltres ens va costar una mica seguir el seu ritme i vàrem anar una bona estona a remolc seu, tot i que es va arribar a la mitja part amb un esperançador 25-26.

A la segona part, amb el nostre canvi de defensa -una zona 2-3 molt activa-, vàrem poder contrarestar la seva ofensiva, que en els dos quarts restants només va anotar 12 punts. Això, sumat al fet que nosaltres seguíssim anotant, ens va permetre escapar-nos en el marcador fins al resultat final de 57 a 38 (32-12 a la segona part).

Va ser un partit jugat amb molta intensitat, amb molt de contacte, tant en atac com en defensa. Una bona mostra d’un típic partit de Territorial.