Soldatal C.B. Campdevanol – A.E. Fornells – dissabte 16 de març 2019.

I seguim sumant victòries.

Partit disputat al pavelló de Sant Joan.
Comença la segona volta amb victòria treballada del nostre equip.
Amb un començament de partit molt fluix del nostre equip, el A.E Fornells va aprofitar per agafar avantatge al marcador.
No va ser fins el tercer quart on les nostres jugadores van començar a pujar l’intensitat defensiva i amb transicions ràpides vam començar a recuperar-nos en el marcador, fins arribar a la mitja part, ara ja amb avantatge al marcador.
A partir d’aquí les nostres jugadores van continuar amb la mateixa intensitat que ens va permetre dominar el marcador i el partit.
Novament felicitar a les nostres jugadores pel seu esforç i constància en el joc.