CBGX Sant Joan ENC – Soldatal C.B. Campdevànol – dissabte 27 d’octubre 2018.

Seguim sembrant.

Ja arribarà la nostra lliga. Un altre partit desigual -tant com el nivell dels equips-, però que aquesta vegada no l’hem acabat amb el marcador aturat.

L’equip de Sant Joan les Fonts també formarà part, segurament, d’un nivell superior a la següent fase. Tot i així, el Soldatal C.B. Campdevànol ha sabut jugar de tu a tu i sempre en equip, que és i ha de ser el nostre valor afegit, el nostre segell d’identitat… perquè l’equip som totes !!!

Són derrotes, les d’aquesta fase, inevitables, però que ens estan ajudant a aconseguir un nivell que de ben segur ens farà un equip temible quan ens toqui jugar al nostre grup de nivell. Un 53-16 final que no vol dir res més que, una setmana més, hem estat capaços que no ens aturessin el marcador.

Noies, sabem que és dur, però és una primera fase que hem de jugar i, malgrat els marcadors, no penseu que som un rival fàcil per als contraris, precisament perquè juguem en equip.

Força Kande, sempre endavant !!!