Segona Jornada, Sènior Masculí, dissabte 2 d’octubre de 2021, A.B. Sant Julià de Ramis – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol (34-70)

Partit alegre, però controlat des de l’inici. L’equip es va mostrar sòlid en defensa, i en atac s’imposava el talent individual a partir del joc col·lectiu.

Malgrat que el Sant Julià de Ramis empenyia fort, el Campdevànol va saber mantenir-se ferm en defensa, i poc a poc anava agafant distància en el marcador. L’atac dels nostres en el segon quart va ser molt encertat, i al descans ja duien un avantatge de 22 punts que els permetria regular els esforços en els dos quarts que restaven.

Les faltes dels nostres interiors van condicionar-los en el tram final, però malgrat això el treball col·lectiu va permetre acabar amb un avantatge de 36 punts per deixar el marcador amb un 34 a 70 final.

Aquesta victòria els situa líders de la classificació provisionalment; una gran noticia, però s’ha de pensar que la temporada és llarga i hauran d’enfrontar-se a rivals de molta entitat. Això ens ajudarà a fer créixer l’equip i a agafar confiança.