Segon partit, dissabte 2 d’octubre de 2021, CESET – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol (54-22)

El partit va començar quan encara estàvem fredes. Com ja va passar en el partit anterior, la manca d’encert per part nostra contrastava amb l’efectivitat de les rivals. Això ens va condicionar i va fer que el marcador reflectís una diferència que no era real.

A la segona part la situació va canviar: el nostre encert va augmentar (en un quart vàrem fer els mateixos punts que en els dos anteriors junts); en defensa vàrem tancar bé, es va augmentar la intensitat i les rivals van veure frenat el seu nivell d’encert.

L’equip va anar de menys a més; som a principi de temporada, tenim marge de millora i treballarem per aprofitar-lo.