Segon partit de lliga, Mini Femení, CB Banyoles Blanc – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Verd (13-51)

Segon partit de lliga del Mini Verd Femení, disputat al Pavelló La Farga de Banyoles.

Aquest dissabte el Mini Verd Femení ha jugat un partit molt entretingut contra el C.B. Banyoles.

Ens hem emportat la victòria gràcies a un gran esforç de totes les jugadores, però el més important es que els dos equips han sortit contents i realitzats.

És això el més important: sortir del partit sabent que ho has donat tot i que t’ho has passat bé.
Moltes felicitats, Mini Verd, a seguir passant-ho bé! 💚