Segon partit de lliga del Sots-21 Masculí, dissabte 2 d’octubre de 2021, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – CB Farners (55-57)

Segon partit de lliga jugat aquest dissabte, del Sots-21 Masculí Soldatal Club Bàsquet Campdevànol a casa contra el CB Farners.

Partit perdut a casa per dos punts de diferència contra el @cbfarners.

Primer quart per l’equip rival (10-13), però el resultat es va poder capgirar en el segon (15-10) i tercer quart (21-19). En el darrer quart (9-15) el CB Farners va poder imposar el seu ritme de nou en el darrer moment i va aconseguir la victòria final. (55-57)

Ens hem deixat la pell al camp, hem confiat en nosaltres i hem demostrar un cop més que SOM MERCÈ!!

Estem cada dia més contents de formar part d’aquesta gran pinya perquè, tot i jugar en una Categoria superior, no abaixem els braços passi el que passi!

Hem de millorar aspectes del joc que ens faran ser més grans, però amb l’actitud que demostrem no hi ha dubte que estem preparats per tot!

No abaixarem el cap, seguirem lluitant i defensant aquests colors passi el que passi.

Som-hi nois!! 💪🟢🏀🏀🏀🏀