Segon partit de lliga del Cadet Femení, dissabte 2 d’octubre de 2021, UE Cellera Amer Les Planes Hipra B – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol (24-48)

Segon partit de lliga del Cadet Femení, contra la UE Cellera Amer Les Planes Hipra B, disputat al Pavelló Municipal d’Esports de la Cellera de Ter.

Un segon partit de lliga amb un primer període que semblava el joc dels despropòsits, arribant al descans amb tant sols 9 puntets, al segon érem un equip imparable, sí senyor, un equipàs, pujant 20 punts al marcador.

Final de partit amb gran victòria: 24-48!!

Felicitats noies: el treball dur ha donat el seu fruit!!!