Primer partit de lliga del Soldatal CB Campdevànol Cadet Femení – CBGX Sant Joanenc Cadet

Primer partit de lliga del Cadet Femení contra el CBGX Sant Joanenc Cadet, disputat al Pavelló Municipal Jaume Vila de Sant Pau de Segúries.

Un primer partit de lliga molt peculiar: les noies de l’equip contrari van venir confiades, però des de ben aviat es van trobar amb unes noies que han crescut molt, sobretot esportivament parlant.

Arribant a la mitja part amb un resultat de 19-17, després de la xerrada d’en Manel i l’Eli van sortir amb unes ganes brutals de pujar els punts del marcador de forma exponencial. Així va ser: acabant el partit amb el resultat de 41-19.

Bravo noies!! Força Kande!