Primer partit de lliga, Mini Femení, CB Guixols – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Verd (38-39)

Primer partit de lliga del Mini Verd Femení, disputat al Pavelló Municipal La Corchera de Sant Feliu de Guíxols.

Un partit molt entretingut. Hem començat molt fortes i molt motivades, i hem seguit així tot el partit. A l’última part ja se’ns notava el cansament, s’ha igualat el marcador i hem hagut de fer pròrroga.

Una pròrroga intensa que hem fet amb cor i ens ha fet guanyar: 38-39!
Seguiu així!! 💪🏻