Primer amistós de Temporada del Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc amb el C.B.Manlleu.

Partit desigual on el C.B.Manlleu es va imposar per 89 a 21.

Durant el primer quart sí que es va poder mantenir la igualtat, i ens va semblar que aquesta seria la tònica del partit.

A mesura que passaven els quarts, el cansament ens anava fent més difícil seguir el seu ritme. Ens cal acostumar-nos a tenir només un minut de descans entre quarts i que a la mitja part només siguin 3 minuts.

Tot i no tenir res a fer per apropar-nos en el marcador, tampoc vàrem estar de sort sota cistella, no entrava res, i ens costava molt agafar rebots, ja que el C.B.Manlleu té vàries jugadores molt altes.

També cal dir que dues jugadores es van mig lesionar, res important, però sí dolorós, i això no els va permetre jugar com saben.

Això si, de l’experiència n’hem tret moltes coses positives, cal recordar que el C.B.Manlleu és un equip molt rodat i es va notar en el decurs del partit.

Hem provat coses que fem als entrenaments i estem contents de com les hem posat en pràctica.

Ara el proper partit ja serà el primer de la Competició oficial, el proper dissabte. Sabem que no serà fàcil guanyar, però també sabem que ho donarem tot a la pista.

Anem pel bon camí, entrenament bé i, molt important, ens divertim molt.

Totes som u. Un, dos, tres KANDE!!!