Peralada Storks -Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 24 de novembre 2018.

Llàstima de partit; faltaven jugadores.

Vàrem afrontar el partit amb el handicap de tenir-lo perdut abans de començar, donades les baixes de l’equip, i poder-lo completar amb les set fitxes mínimes.

Tot i això, les nostres noies, amb una intensitat molt bona, han anat per davant en gran part del partit.
Amb un començament de partit molt bo, han dominat els quarts inicials.
A mesura que han anat passat els quarts, però, el cansament s’ha fet notar. Tot i així, hem arribat a un final de partit molt ajustat.
Llàstima que, finalment, s’ha decantat en favor del Peralada.

Tornem a felicitar les nostres jugadores, que segueixen fent un esforç molt gran a cada partit!!

Continueu així, noies!!!!