Primer partit de lliga del Sots-21 Masculí Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – Unió Maristes Girona

Primer partit de lliga, aquest dissabte, del Sots-21 Masculí Soldatal Club Bàsquet Campdevànol a Girona contra l’Unió Maristes.

La victòria va ser pels de Girona, però els jugadors de Campdevànol surten reforçats i contents d’haver disputat aquest primer partit amb aquest gran equip: amb gran tècnica i educació, un exemple a seguir!

Esteu en camí! Creixeu com el bon equip que sou, perquè abans que guanyadors sou companys, per això esteu aquí!!

Amunt Kande!! 🏀🏀🏀🏀