Primer partit de la temporada del Mini Masculí, dissabte 16 d’octubre: CB Escala – Soldatal CB Campdevànol Mini Masculí (93-43)

Matí de dissabte. Primer partit de la temporada del Mini Masculí, disputat a l’Escala.

Després d’un darrer any irregular per la situació de la pandèmia, els nervis dels del Mini estaven a flor de pell.

Un partit marcat per les ganes i la intensitat que encara han de polir, però que pronostiquen una bona temporada. Es van veure detalls de qualitat, malgrat que no van ser suficients per guanyar un equip, l’Escala, que possiblement sigui dels millors de la categoria: 93-43.

Ànims, perseverança i força Kande!