La Salle F.D.Cassanenc – Soldatal C.B. Campdevànol – dissabte, 23 de febrer 2019.

…I seguim guanyant partits.

Partit disputat al pavelló municipal de Cassà de la Selva.
Partit on les nostres jugadores han sortit molt entonades, i amb una bona defensa hem agafat ràpidament avantatge en el marcador, on han dominat el total de les 8 parts, per acabar 25 – 75.
Donem les gràcies un altre cop per l’ajuda d’una nena de l’infantil, amb fitxa Mini, que ens permet afrontar els partits amb més tranquil·litat.
En línies generals, s’ha vist un bon joc de les nostres jugadores, en què seguim treballant diferents aspectes de joc que dia a dia es poden anar millorant.
Seguim treballant amb molta i·lusió!
Gràcies al públic pel seu suport incondicional!!!!