Jornada 9, dissabte 15 de gener, Mini Femení, CB Banyoles Blanc – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – (8-58)

Coneixem les rivals, juguem el primer partit de la segona ronda i hens hem posat reptes en les 4 primeres parts.

Primer quart: Fem presió a tota la pista, i si les rivals aconsegueixen fer cistella, acabarem el quart sense botar la pilota.
Finalitza (0-22).

Segon quart: Sense presió, no podem botar durant tot el quart.
Finalitza (0-2) (hem de millorar-ho)💪🏻

Tercer quart: Sense presió, intentar nomès tirar de fora de la zona, no es poden fer entrades! I si l’equip rival anota, acabem el quart sense botar.
Finalitza (4-10).

Quart quart: Sense presió, obligades a fer més de 5 passes per poguer tirar o entrar a cistella, si equip rival anota, la resta del quart sense botar.
Finalitza(2-6)

A la segona part del partit, juguem sense reptes, pero sense presió sobre les rivals, i conseguir que totes les jugadores anotin cistella👏, amb els següents parcials

(0-10) (0-23) (2-19) (0-29)

Resultat final 8-121