Jornada 8, dissabte 8 de gener, Mini Femení, CB Olot Lava – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – (30-51)

Desprès d’un munt de dies sense poguer disputar un partit, juguem contra l’Olot!

Ens hem trobat amb un equip on totes les jugadores tenen un molt bon nivell tècnic, i un bon joc amb la pilota, sense deixar enrere que son bones tiradores.

El partit ha estat molt intens, i finalment hem pogut guanyar-lo, però sense poder perdre la concentració ni badar ni un moment.

Segons la nostra opinió, hem jugat el nostre millor partit contra el millor equip de la competició.

Una victòra més noies!
Felicitats pel vostre esforç i les ganes que hi poseu.
TOTES SOM UN, 2,3 KANDE