Jornada 7, dissabte 4 de desembre, Mini Femení, CB Vilablareix – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – (30-57)

Desprès de 3 setmanes sense jugar cap partit, tornem a pista i amb moltes ganes

Ens trobem amb un equip on tenen molt bones tiradores de fora de la zona, ràpides i amb bon domini del bot!

El partit ha sigut molt xulo, hem pogut veure com les jugadores es passen la pilota per aconseguir una cistella fàcil, i inclús quan agafem el rebot en atac, sortim per tornar a jugar👏👏👏.
Hem pogut veure contraatacs amb passades de bèisbol.
Entrades amb safata, tirs exteriors, un partit molt complet en atac.
En defensa, hem de millorar els rebots defensius, i ser més ràpides en fer el 2c1.
Ens emportem la victoria, lluitada i merescuda.

A per el proper!
TOTES SOM UN, 2,3 KANDE!!!