Jornada 6, dissabte 13 de novembre de 2021, Sènior Femení, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – Ceset (28-56)

Els partits contra el CESET sempre tenen un toc especial, l’any passat les vàrem guanyar a casa i elles a la tornada van posar molta intensitat per tornar-nos la moneda.

Aquest cop elles van començar més encertades i més posades en el partit, però a través del bon joc, i moure ràpid la pilota, el marcador va estar molt igualat, fins als instants finals del 1er quart, quan les rivals van aconseguir 4 punts al límit del temps.

En el segon i tercer quart el nostre joc en atac era bo i alegre, malauradament l’encert no ens va acompanyar i això ens va suposar un llast massa gran. Malgrat tot la nostra defensa va fer que a elles també els costés fer punts.

En aquest context, l’últim quart vàrem sortir amb l’objectiu de fer punts, i es va aconseguir. Aquest ha estat el partit on hem fer la nostra màxima anotació (de moment), que és un aspecte que estem treballant per millorar.

Anem pel bon camí!