Jornada 5, dissabte 6 de novembre, Mini Femení, Prisco L’Escala – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc (26-76)

Victoria del Kande com a visitant contra el CB l’Escala (26-76).

Un partit que comença amb moltes ganes pels 2 equips, sense gaire encert durant tot el partit i patint a l’hora d’agafar rebots.
Hem tingut una molt bona defensa, on lluitem cada pilota, recuperant-ne moltíssimes.

Malauradament, no hem entès l’arbitratge.
Les nostres jugadores, desanimades, continuen a pista, defensant com mai, obligant l’altre equip a fer tirs exteriors i amb un gran encert a cistella.

Esperem que algun dia tinguem un arbitratge normal: estem jugant al mateix nivell que les nostres rivals, i per tant, no hi hauria d’haver avantatges per diferències de nivell.
El partit es desenvolupa amb malestar i decepció per a les jugadores.

A pel proper partit!
TOTES SOM UN, 2,3 KANDE!