Jornada 4, dissabte 23 d’octubre de 2021, Sènior Femení, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – CB Vall d’en Bas A (18-91)

Aquest era un partit difícil d’entrada. Ens visitava un dels equips forts de la nostra Lliga: la Vall d’En Bas A.
El començament del partit va ser molt igualat; en el minut 5 del primer quart sols hi havia un punt de diferència al marcador, però per aconseguir-ho el Campdevànol estava donant el 110%, i el rival tenia alguna jugadora determinant a la banqueta.

Així doncs, vàrem obligar l’entrenador de la Vall d’En Bas a fer canvis, i a posar al camp les millors jugadores de les què disposava. A partir d’aquest moment la balança ja es va decantar definitivament cap al seu costat. Varen imposar un ritme molt alt, amb una intensitat elevada (que les duia al límit del reglament), i poc a poc les distàncies al marcador es van anar fent grans.

A mida que passaven els minuts minvava resistència física i moral del nostre equip. Malgrat tot, es va lluitar fins al final.

En resum: va venir un gran equip a jugar a Campdevànol i vàrem ser capaces de frenar-lo mig quart. El repte serà millorar-ho quan anem al seu camp.