Jornada 4 del nivell A de la fase final: Infantil Femení Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – CB Blanes: 58-31

Quart partit de la segona fase disputat al pavelló Mercè Guix de Campdevànol.

A diferència dels últims partits que vam disputar, la sortida a pista de les nostres jugadores va ser determinant pel transcurs de l’encontre.

Un bon començament de partit, amb intensitat, concentració i encert ens va donar una bon avantatge en el marcador que el vam saber administrar durant tot el partit per sumar la victòria.

El gran esforç fet a la primera part del partit ens va passar factura als últims quarts, degut al mes i mig que portàvem sense jugar i ens va faltar una mica de ritme de competició, que esperem agafar les pròximes setmanes.

Molt contents per la concentració i intensitat de les nostres jugadores, aquest és el camí!!

Seguim treballant i creixent!!

També felicitar al C.B. Blanes, pel seu partit, en tot moment no van deixar de competir.

Felicitats noies!! 🏀🏀🏀

I gràcies afició!!!