Jornada 7 del Cadet Femení, dissabte 13 de novembre de 2021, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – CB Salt Negre (43-55)

Setè partit de lliga del Cadet Femení, contra el CB Salt Negre, disputat a casa, al Pavelló Municipal de Sant Joan de les Abadesses.

Aquestes noies avui ens han deixat bocabadats/des!!!

Tot i que no ha estat possible emportar-nos la victòria… l’hem tingut a tocar, hi hem estat ben a prop!!!

Avui no era un partit qualsevol…i ho sabíem tots i totes !!! 😘

Ha estat una llàstima, però ho han lluitat amb queixals i dentssss:

SOU MOOOOLT GRANSSSS, NOIESSSS !!! 💪🏻💪🏻💪🏻😜👌🏻💃🏻🕺🏽😘