Jornada 3 Fase Final, dissabte 16 d’abril, Mini Femení, CB Olot Lava – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc (28-55)

Primer partit de la segona volta de la fase final.

Coneixem molt bé a les rivals, i sabem que tenen un gran equip i un molt bon joc.
Tenim la pista en contra, el parquet no ens acabar de agradar😅

No val encantar-se!

Arribem a la mitja part amb un +5 a favor, i es que l’Olot és molt Olot i nosaltres no hem tingut un dia gaire bo.
Amb un marcador tant ajustat, ens hem de posar les piles, motivar-nos i sortir a pista a donar-ho tot!
I així hem sortit! Conseguim marxar de més punts i podem jugar més tranquiles i amb calma!
Un mal día el pot tenir tot equip, pero si aquest ha sigut el nostre mal día, com será el millor😉
Felicitats a tot l’equip per l’esforç i les ganes de millorar día a día.
Ho feu totes de luxe🥰
A continuar així.
A per el proper i últim!
TOTES SOM UN,2,3 KANDE!