Jornada 3, dissabte 16 d’octubre, Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – CB Banyoles Blanc (61-11)

Primer partit amb la plantilla al complet.
Hem sortit a jugar amb els ànims uns mica baixos.

Sortim a jugar tot el partit sense practicar la pressió i practicar més la defensa de 2c1.
Hem tirat molt, i malauradament amb poc encert.
No hem jugat com volíem, i això ha fet que el partit es desenvolupés diferent.

Arribem a la mitja part amb el marcador favorable de 47-4.

Comencem la segona part amb uns altres ànims, i posem reptes tècnics a complir per les jugadores abans que finalitzi el partit. Avui intentem desenvolupar els canvis de mà, seguit de canvi de ritme.

El resultat final del partit ha estat de (97-11). Recordem que quan s’arriba a una diferència de 50 punts es tanca el marcador, i aquest es el que es fa oficial.

Continuem formant-nos i divertint-nos.
A pel proper!
Totes som un, 2, 3, KANDE!