Jornada 3, dissabte 16 d’octubre de 2021, Sènior Femení, Escola Pia Olot – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol (78-32)

Ens enfrontàvem a les líders de la lliga, i van demostrar per què ho son. El dissabte teníem davant un equip ben equilibrat, fort i amb talent.

De sortida ens va costar parar el seu ritme, però a mida que avançava el partit les forces s’anaven equilibrant.
En el tercer quart la igualtat va ser molt alta, la nostra defensa les va parar millor i el nostre encert va augmentar.

Haver aconseguit igualar forces amb aquest equip ens mostra que tenim potencial per lluitar els partits. Sols ens falta trobar la tecla adequada, i sortir amb ambició des del primer minut.

La lectura és positiva, i així ho mostra la nostra capitana!