Soldatal C.B.Campdevànol – Bàsquet Porqueres – dissabte 4 de maig 2019.

Ho varem tenir a prop, però no va poder ser.

Partit contra un equip que estava per sobre a la classificació, però que donant el millor de nosaltres podíem guanyar.

Es tractava de minimitzar errors i aprofitar les nostres virtuts.

Des del començament vàrem intentar controlar la velocitat del joc, no ens interessava que es descontroles, havíem de mantenir el físic perquè no som l’equip més fort. En el minut cinc el marcador indicava igualtat absoluta, i l’entrenador rival es veia obligat a intentar canviar la dinàmica de joc.

A partir d’aquí vàrem anar a remolc en el marcador, però amb diferències de cinc o set punts.

Amb una rauxa de joc, a l’inici de l’últim quart, vàrem desbordar la defensa contraria, i a manca de cinc minuts el marcador assenyalva igualtat. La reacció de l’equip visitant va ser apretar amb pressió la nostra sortida de pilota.

Al final l’encert de cara a cistella, i la pèrdua de pilotes, van ser determinants per definir les guanyadores, que per poc no va ser el Campdevànol.

Partir competit i emocionant que va fer vibrar a la grada, que com sempre va estar magnífica.