Jornada 2, dissabte 9 d’octubre, Mini Femení, CB Guixols – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc (6-56)

Una vegada més, moltes ganes de partit i de practicar el que entrenem.

Comencem el primer quart amb pressió a tot el camp, no sabem com juguen les rivals.
Hem pogut finalitzar el quart (0-13)

Segon quart, continuem amb pressió a tot el camp i una defensa molt més agressiva, on acabem (0-10).

Al tercer i quart període, mantenim la mateix dinàmica; volem agafar avantatge per, després de la mitja part, començar a posar en pràctica els exercicis que practiquem als entrenaments.
Arribem a la mitja part amb un marcador favorable de (0-49).

Comencem la mitja part sense pressió, i suprimint-la per la resta de partit, esperem l’equip contrari a mig camp.

El CB Guixols, també amb una bona defensa -ara més agressiva- i amb l’augment de faltes en els dos equips, comença a preocupar-nos: tenim 2 jugadores amb 4 faltes a falta d’un quart per finalitzar el partit.

Finalment acabem sense cap expulsió, per sort! S’ha acabat el partit amb un resultat de (6-91), en arribar al (6-56) -50 punts d’avantatge- va quedar tancat el marcador i aquest queda com a resultat oficial.

Avui marxem aprenent una cosa més: que existeix una altre violació, els 3 segons. Ara toca entrenar-ho!!

Simplement, juguem i ens divertim.

Totes som un! 2,3 KANDE!