Jornada 19 llagostera – C. B. Campdevanol (41-52).

26/05/2019

Partit contra el Llagostera, l’equip que estava just per sota a la classificació.
Va ser un partit igualat en el marcador fins a passat el descans, però es notava que nosaltres podiem apretar una mica més i elles anaven per sobre del seu millor rendiment, amb un percentatge d’encert des de l’exterior poc habitual.
En el moment que vàrem decicir apretar una mica més, vàrem anar obrint distància en el marcador fins arribar als 11 punts de diferencia finals.
Vàrem tenir la sensació de control del partit en tot moment, i de fet vàrem exercir-lo amb certa autoritat. En aquest aspecte cal felicitar a les sis jugadores que vàren jugar, bona dosificació i eendibilització de l’esforç.
Bon partit per acabar l’any amb sensacions diferents a les del partit anterior. Es nota quan l’equip comença a tenir ritme de competició i quan no en té.
Toca despedir-nos, tanquem temporada!
Ens veiem la propera temporada. Passeu molt bon estiu!!!