Jornada 16, dissabte 12 de març, Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet – Campdevànol Blanc – CB Vilablareix (62-12)

Últim partit de la primera fase.

Comencem partit amb 2 jugadores que tenen dificultats físiques, cosa que ja d’entrada ens complica una mica les coses.
La intensitat de la nostra defensa, fa que 2 jugadores es posin amb 3 faltes a l’acabar el tercer període.

Un partit amb bona intensitat, pero sota cistella amb poc encert.
Continuem millorant buscant espais per intentar encistellar de manera més fàcil.

Patíem, ja que a casa del Vilablareix, vàrem veure un equip amb molta facilitst de crear cotraatacs i encistellar amb facilitat.

Hem practicat la capacitat de reacció i tornar a la nostra posició una mica més ràpid.

Equip, encara tenim molta feina a fer i hem de preparar-nos que ens espera la segona fase.
Una vegada més!! Felicitats per una nova victoria!

Gràcies a tota la afició per ser-hi sempre!

TOTES SOM UN,2,3 KANDE!!!!