Soldatal C.B.Campdevànol – A.E.Fornells – dissabte 30 de març 2019.

IMG-20190403-WA0002.jpgIMG-20190403-WA0001.jpgIMG-20190403-WA0000.jpgIMG_20190403_084000.jpg

Bon partit, llàstima dels instants finals.

Partit contra les líders invictes de la lliga. Un equip molt complert, que equilibra molt bé el joc interior i l’exteriro.

El plantejament inicial va agafar-les a contrapeu, tàcticament vàrem aconseguir trencar la seva defensa amb velocitat, i el marcador inicial va ser de 5 a 0. Aquest fet ens va posar en el camí de creure que podríem donar la sorpresa.

Un altre cop, però, la manca d’encert en moments clau ens va penalitzar molt, i al final del primer quart perdíem de tres punts.

El ritme del partit va ser alt, i el Fornells va haver d’augmentar la intensitat per intentar controlar el marcador, malgrat això vàrem mantenir el marcador prou ajustat, no marxaven de més de 7 o 8 punts.

A la repesa tenien una consigna clara, no deixar-nos jugar. I ho van aconseguir a base de jugar al límit del reglament segons el criteri de l’àrbritre. La permisivitat arbrital va provocar que els ànims s’escalféssin, i en aquest joc el Fornells va poder aixemplar la distància en el marcador.

Aquest partit ens va deixar mal gust de boca pel desenllaç final, però cal trobar la part positiva, l’equip n’ha après molt, lliçó apresa. Si mai tornem a enfrontar-nos-hi segur que el partit serà diferent.

Agrair de nou la presència de públic i el seu suport. Gràcies!